مرکز آموزش تخصصی آب و فاضلاب

مرکز آموزش تخصصی آب و فاضلاب

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو عنوان کرد؛

افزایش ۲ برابری آموزش ضمن خدمت مدیران صنعت آب و برق در سال گذشته/ احداث مرکز آموزش تخصصی آب و فاضلاب با مشارکت آلمان

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو گفت: در سال گذشته میزان ساعات آموزشی مدیران صنعت برابر با ۸۷۱ هزار و ۳۱ ساعت نفر بوده که در مقایسه با سال ۹۲ حدود ۴۵۵ هزار ساعت نفر رشد داشته است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزات نیرو (پاون)، «علی اکبر مهاجری» معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو امروز (سه‌شنبه) در نخستین همایش مدیران آینده صنعت برق کشور، اظهار داشت: در دنیای امروز وارد انقلاب چهارم از نظر پیشرفت و توسعه بویژه از نظر تکنولوژیک شده‌ایم، در این دنیای جدید نمی‌توان با روش‌های گذشته و تکنولوژی‌های نرم افزای و سخت افزاری کهنه به مدیریت سازمان‌های جدید پرداخت.
وی افزود: مطالعات نشان می‌دهد کوچک سازی دولت‌ها و فراهم کردن زمینه استفاده از نیروهای کارآزموده و زبده بخش خصوصی می‌تواند در پویایی و تحرک هر چه بیشتر سازمان‌ها نقش موثری داشته باشد.
وی در ادامه با اشاره به حجم و میزان آموزش در سال‌های اخیر در وزارت نیرو، گفت: میزان و حجم آموزش‌ها در سال گذشته در مجموعه صنعت آب و برق برابر با ۴ میلیون و ۳۵۵ هزار و ۱۵۸ نفر ساعت بوده که نسبت به سال گذشته بیش از ۴۳۱ هزار نفر ساعت رشد داشته است.
وی ادامه داد: سرانه آموزش در صنعت برای هر نفر در سال گذشته برابر با ۵۷٫۳ ساعت بوده است که نسبت به سال ۹۲ حدود ۲۰٫۸ ساعت افزایش داشته است.
مهاجری همچنین با اشاره به حجم ساعت‌هایی که مدیران صنعت آموزش داده‌اند، گفت: در سال گذشته میزان آموزش مدیران صنعت برابر با ۸۷۱ هزار و ۳۱ ساعت نفر بوده که در مقایسه با سال ۹۲ حدود ۴۵۵ هزار ساعت نفر رشد داشته است.
معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو خاطرنشان کرد: از سیاست‌های وزارت نیرو در حوزه تحقیقات و منابع انسانی برای سال های آتی می‌توان به تدوین مدل شایستگی مدیران، افزایش سرعت بازنگری مشاغل، ارتقای کیفیت آموزش‌های شغلی و …اشاره کرد.
همچنین وی در پایان گفت: بناست یک مرکز آموزشی تخصصی آب و فاضلاب نیز در ماه‌های آتی در اصفهان با مشارکت کشور آلمان راه‌اندازی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image